2011年6月6日 星期一

端午商機

今年選擇了去俄羅斯渡過端午,未能和大家一起聽龍舟鑼鼓,卻也想祝大家假期快樂。

選來自己看過的一篇文章,來自鬼才陶傑AM730 五月六日文章「手尾長」:

奧黑馬做瓜拉登,估唔到仲手尾長,首先條屍,下落詭異,美方公布,為尊重「伊斯蘭習俗」,廿四小時,經已打包海葬。怒海沉屍,攞大英雄條鹹魚餵大白鯊,毀屍滅跡,咁就叫「尊重伊斯蘭文化習俗」?開講有話:盲精啞毒黑焦積,奧黑馬咁樣攞彩,攞得夠寸兼陰毒。條屍掟落海,不過咁,又會製造無限商機。首先,中國文化可以乘勢輸出中東,端午節,扒龍船,可以教識D阿拉伯佬,食梘水粽,裹蒸粽,中國人食粽文化,發揚光大。我國有屈原,阿拉伯有拉登,一樣係投水含冤,變成千古英烈,後人景仰,屈原陰曆五月初五,拉登就新曆五一蒙難,以後地球一體化,一粽兩食,一節兩賀,D龍船喺阿拉伯海扒完,運過來大唐東土,輪到喺維港開波,發展體育運動,又可以紀念英烈偉人,你話幾有意思?包粽包到去中東,就要入鄉隨俗,尊重人哋文化,食豬肉十分政治敏感,因此鹹肉粽,就要刪除,隻糯米粽改填塞以羊肉,並改名為「拉登粽」,以垂久遠。  扒龍船,打鑼鼓,就要香港國術團體派出健兒去中東,訓練支援,教識D阿拉伯佬點樣打得大聲D,至可以嚇走D鯊魚——因為汨羅江底,最多係D魚毛蝦仔,阿拉伯海就唔同,又虎鯊,又魔鬼魚,打到姐姐咁款,有氣無力,點樣保存到拉登英雄全屍不受囓咬分食呢?阿拉伯鬼最憎奧黑馬,鑼鼓器具,可以改良,例如將個大皮鼓,畫個奧黑馬肖像上去,一棍棍摳落去,當做鵝頸橋底打小人咁打,咁又可以消氣解恨,大家話,拉登瓜柴,文化交流,係咪一件好事呢? 佳節愉快!

沒有留言:

張貼留言